آغاز ثبت نام علاقمندان شرکت در جشنواره ورزشی شیران علوی 
آغاز ثبت نام علاقمندان شرکت در جشنواره ورزشی شیران علوی 

آغاز ثبت نام علاقمندان شرکت در جشنواره ورزشی شیران علوی 

یونس میجانی گفت: ثبت نام علاقمندان به شرکت در بخش رقابتی جشنواره ورزشی شیران علوی در جنوب کرمان آغاز شد.
شناسه خبر : 1019618 تاریخ انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۹

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: ثبت نام علاقمندان به شرکت در بخش رقابتی جشنواره ورزشی شیران علوی در جنوب کرمان آغاز شد.




مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: این جشنواره در بازه زمانی ۶ الی ۲۲ بهمن سال جاری برگزار شده و برگزیدگان این جشنواره نیز طی مراسمی در ۲۲ بهمن هم زمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی معرفی و تجلیل می شوند.



وی با بیان این مطلب که این جشنواره ویژه دختران و پسران برگزار می شود، ابراز کرد: دختران گروه سنی ۱۲ الی ۱۸ سال می توانند در رشته های دومیدانی و دارت و نیز دختران گروه سنی ۶ الی ۱۱ سال می توانند در رشته بازی در خانه شرکت کنند.



میجانی ادامه داد: رشته بازی در خانه به صورت مجازی برگزار می شود و در همین راستا شرکت کنندگان با کمک بزرگترها در منزل کلیپ های کوتاه از بازی های خانگی خود را تهیه کرده و از طریق مجازی برای ما ارسال می کنند.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت بیان کرد: در بخش رقابتی مسابقات ورزشی رشنه های ورزشی فوتسال و دو میدانی ویژه پسران گروه سنی ۱۲ الی ۱۸ سال در نظر گرفته شده که با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی و نیز بدون حضور تماشاگران برگزار می شوند.



وی اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی ثبت نام علاقمندان به صورت مجازی انجام می شود بنابراین علاقمندان به شرکت در جشنواره ورزشی شیران علوی می توانند با شماره گیری شماره های 09137623146 و 09130518974 نسبت به نام نویسی اقدام کنند.
 



میجانی عنوان کرد: این جشنواره ورزشی به همت کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) با حمایت ستاد هماهنگی کانون های مساجد و نیز با همکاری سپاه و اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.




مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت در خاتمه تاکید کرد: جشنواره ورزشی شیران علوی با هدف جذب نوجوانان و جوانان به مساجد، شناسایی نخبگان ورزشی، تشکیل تیم های ورزشی در مساجد، راه اندازی بانک اطلاعات مربيان ورزشی مساجد و نوجوانان و جوانان ورزشکار مساجد برگزار می‌شود.
 

پایان پیام/ 586